- Ofertes de feina
- Monitor/a de lleure casal d´estiu
Monitor/a de lleure casal d´estiu
Número d'oferta345292
Publicat - Modificat02/06/2023 - 26/06/2023
Data tancament oferta26/06/2023
LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda
Ocupació3724 - Monitors d'activitats recreatives i d'entreteniment
Tasques específiquesMonitors/es de lleure per casal d´estiu: Dinamitzar les activitats de lleure del casal; Atenció als nens/es i a les seves famílies. Dates del casal: del 26 de juny al 28 de juliol. Horari: de 8.45h a 17h. o parcial matins. Salari segons conveni.
Capacitats requeridesImprescindible disposar del títol de Monitor/a de Lleure. Valorable 1 any d´experiència demostrable. Valorable persones residents a Sta. Perpètua o municipis molt propers.
Requisits
Obligatoris
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Carnets especials Monitor/ora d'activitats de lleure infantil i juvenil
Informació d'interès
Data d’incorporació 26/06/2023
Horari De 8.45h a 17h
Contracte
DuradaEntre 1 i 3 mesos
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.