- Ofertes de feina
- CUINER/A DE RESIDÈNCIA
CUINER/A DE RESIDÈNCIA
Número d'oferta344242
Publicat - Modificat15/05/2023 - 15/09/2023
Data tancament oferta15/09/2023
LocalitzacióBadalona
Ocupació5110 - Cuiners assalariats: Cuiners assalariats
Tasques específiquesPreparació d'àpats per una residència de 60 usuaris. Recepció de matéria prima. Neteja de vaixella HORARI: De 9 a 21h repartit de la següent manera: Una setmana es treballa dilluns, dimecres, dissabte i diumenge. La següent setmana es treballa dimarts, dijous i divendres i aixi successivament.
Capacitats requeridesPersona resolutiva
Requisits
Obligatoris
Formació de manipulació d'aliments Sí
Recomanables
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/06/2023
Salari mensual 1517€
Horari De 9 a 21h repartit en diferents dies
Atenció al públic No
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableNo
Jornada
Jornada 1Indiferent
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.