Caps de Sala [FIRA TREBALLA - PINEDA]
Número d'oferta340239
Publicat - Modificat27/02/2023 - 17/05/2023
Data tancament oferta17/05/2023
LocalitzacióPineda de Mar
Ocupació5120 - Cambrers assalariats: Caps de menjador
Tasques específiquesCaps de sala_ Supervisió del restaurant i de la plantilla de cambrers, control d'estocs i control de les comandes, assessorament de vins, caves, realitzar i atendre les peticions de la clientela prenent nota de la comanda i tramitant-la al servei de barra o a la cuina de l'establiment.
Capacitats requeridesFormació de restauració o estudis finalitzats similars. Atenció al client, habilitats comunicatives.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Experiència en l'ocupació (mesos) 36
Formació de manipulació d'aliments Sí
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Anglès - Nivell Independent B1
Molt importants
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/04/2023
Horari A determinar torn matí/tarda
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.