DOCENT PER CURS FOAP ADMINISTRATIU
Número d'oferta340179
Publicat - Modificat24/02/2023 - 10/01/2024
Data tancament oferta10/01/2024
LocalitzacióBadalona
Ocupació2220 - Professors de formació professional (matèries específiques): Formadors ocupacionals
Tasques específiquesDocència del curs FOAP: Activitats administratives en la relació amb el client. Funcions: Elaborar Material didàctic i doc. per la gestió del curs,Dissenyar les proves i avaluar als alumnes i Realitzar eseguiment pràctiques i gestió QBID (si s'escau). Nivell acadèmic OBLIGATORI: -FPII Administració i gestió, comerç o marqueting o Diplomatura / Grau / Llicenciatura en sector Administració i gestió o equivalent -Formació de formadors o equivalent. Data límit d'inscripció: 3/03/2023 a les 14:00h. Apunta't. i Envia CV a formacioimpo@badalona.cat . incorporació. Previsió Abril 2023.
Capacitats requeridesCapacitats i mèrits OBLIGATORI: Formació exigida en el CP/ Exp. mín.12m com a docent/Exp. en el sector professional del CP entre 1-3anys /Formació de formadors o equivalent. Capacitats valorables segons barems dins fase entrevista: a) Exp. en cursos FOAP de l'especialitat.b) Coneix. eines ofimàtiques i teleformació.c) En cas de fer seguiment de pràctiques, coneix. del QBID.
Tasques desenvolupar Preparar els alumnes des d'una perspectiva d'aplicació pràctica per a l'activitat en un camp professional i la seva capacitació per a l'acompliment qualificat de les diferents professions. Proporcionar als alumnes una formació polivalent, funcional i tècnica que possibiliti la seva adaptació als canvis tecnològics i organitzatius relatius a la professió. Impartir lliçons des d'una perspectiva d'aplicació pràctica dels continguts tècnics apresos pels alumnes sobre les seves especialitats i supervisar el treball i la disciplina dels alumnes. Preparar, assignar i corregir exercicis pràctics. Examinar mitjançant proves i exàmens, a fi d'avaluar els progressos dels alumnes i atorgar la qualificació corresponent.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Català - Nivell Experimentat C1 - Certificat Experimentat C1
Castellà
Recomanables
Nivell acadèmic FP II
Informació d'interès
Data d’incorporació 03/04/2023
Horari Matins de 8:30h a 14:30h
Atenció al públic Sí
Contracte
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.