- Ofertes de feina
- AGENT CAPTADOR/A PER IMMOBILIÀRIA
AGENT CAPTADOR/A PER IMMOBILIÀRIA
Número d'oferta338019
Publicat - Modificat18/01/2023 - 17/02/2023
Data tancament oferta17/02/2023
LocalitzacióMataró
Ocupació3534 - Agents i administradors de la propietat immobiliària
Tasques específiquesAssessorar al propietari per l'entrada d'immobles. Seguiment comercial dels potencials venedors. Identificar tendències i treballar amb el dept. de ventes i màrqueting per l'entrada d'immobles. Recopilar documentació. Si t'interessa: 1) APUNTA'T. 2) ENVIA CURRÍCULUM INDICANT NÚMERO D'OFERTA 338019 a bt@ajmataro.cat
Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE haver treballat o tenir formació en el món de la valoració immobiliària. Tenir nocions o coneixements de les diferents metodologies de valoració. Habilitat de comunicació, negociació i capacitat de treball en equip. Ofimàtica. S'ofereix aprenentatge de mètodes de valoració d'actius immobiliaris. VALORABLE Anglès. Sou segons vàlua entre 18000 -24000 eur + incentius.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic ESO
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Català - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 09/02/2023
Horari De dilluns a divendres de 9-13 i de 14-18h
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.