Tècnic/a informàtica Helpdesk
Número d'oferta334435
Publicat - Modificat20/10/2022 - 12/12/2022
Data tancament oferta12/12/2022
LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda
Ocupació3812 - Tècnics en assistència a l'usuari de tecnologies de la informació
Tasques específiquesEmpresa de serveis cerca tècnic/a informàtic/a de primer nivell de suport i atenció a l'usuari en una important empresa multinacional, dins del departament informàtic. Tasques a realitzar: gestió d'incidències telefònica, remota i presencial, configurar equips (hardware i software), ticketing, administració SCCM, Active Directory, File Server, DHCP i Print Server, MS Teams, còpies de seguretat. Persona comunicativa, dinàmica, motivada, amb actitud orientada al client. Cal vehicle propi per desplaçar-se a l´empresa client, situada a Polinyà.
Capacitats requeridesImprescindible formació d'informàtica CFGS. Experiència de 2 anys en tasques semblants. Persona proactiva i autònoma, amb habilitats comunicatives, organitzada, responsable i adaptable. Anglès nivell comprensió i redacció escrita. Imprescindible residir a Sta Perpètua, Polinyà o poblacions properes. Contracte a jornada complerta, indefinit. Salari mensual brut 1700 euros x 12 pagues.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/11/2022
Horari De 8 a 17h
Contracte
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.