Atenció al client
Número d'oferta330123
Publicat - Modificat11/07/2022 - 19/08/2022
Data tancament oferta19/08/2022
LocalitzacióIgualada
Ocupació5220 - Venedors de botigues i magatzems
Tasques específiquesAtenció al client. Tasques: Les principals funcions seran: atenció al client (personal, telefònica i xarxes). Cobrament i arqueig diari. Assegurar el bon funcionament de la zona de caixes.
Capacitats requeridesPersona amb àmplia experiència, dinàmica, resolutiva, empàtica i amable amb el client per generar una bona estada al punt de venda. Jornada partida de dilluns a dissabte, amb festius intersetmanals.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Comerç i Màrqueting - Activitats Comercials
Informació d'interès
Data d’incorporació 25/07/2022
Horari Partit de dilluns a dissabte
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.