Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Personal administració especialista en RRHH

Número d'oferta330103

Publicat - Modificat11/07/2022 - 09/12/2022

Data tancament oferta09/12/2022

LocalitzacióSant Andreu de Llavaneres

Ocupació2624 - Especialistes en polítiques i serveis de personal i similars

Tasques específiquesPersonal administració especialista en RRHH per empresa de serveis per tal de realitzar les següents tasques: - Cerca i selecció de personal, nómines, seguretat social, contractació i gestió de documentació de RRHH i PRL. Experiència mínima de 5 anys en sel·lecció de personal (departament RRHH en assessoria o ETT). APUNTA'T a Xaloc i envia el teu cv actualitzat a : feina@ajllavaneres.cat

Capacitats requeridesFormació CFGS en administració , FP administració amb especialització en RRHH o graduat/da en Relacions Laborals.Contracte de 3 mesos amb possibilitat de pròrroga.

Requisits

Obligatoris

Experiència en l'ocupació (mesos) 60

Molt importants

Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió

Importants

Llengua Castellà - Nivell Independent B2

Català - Nivell Independent B2

Recomanables

Vehicle propi

Llengua Anglès - Nivell Independent B2

Informació d'interès

Data d’incorporació 31/07/2022

Horari dilluns a divendres de 9 a 13:30 i 14:30 a 18:00

Contracte

TipusAltres

DuradaEntre 1 i 3 mesos

Prorrogable