- Ofertes de feina
- Personal administració especialista en RRHH
Personal administració especialista en RRHH
Número d'oferta330103
Publicat - Modificat11/07/2022 - 09/12/2022
Data tancament oferta09/12/2022
LocalitzacióSant Andreu de Llavaneres
Ocupació2624 - Especialistes en polítiques i serveis de personal i similars
Tasques específiquesPersonal administració especialista en RRHH per empresa de serveis per tal de realitzar les següents tasques: - Cerca i selecció de personal, nómines, seguretat social, contractació i gestió de documentació de RRHH i PRL. Experiència mínima de 5 anys en sel·lecció de personal (departament RRHH en assessoria o ETT). APUNTA'T a Xaloc i envia el teu cv actualitzat a : feina@ajllavaneres.cat
Capacitats requeridesFormació CFGS en administració , FP administració amb especialització en RRHH o graduat/da en Relacions Laborals.Contracte de 3 mesos amb possibilitat de pròrroga.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 60
Molt importants
Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió
Importants
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Català - Nivell Independent B2
Recomanables
Vehicle propi Sí
Llengua Anglès - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 31/07/2022
Horari dilluns a divendres de 9 a 13:30 i 14:30 a 18:00
Contracte
TipusAltres
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació