Peó de la construcció
Número d'oferta314856
Publicat - Modificat01/10/2021 - 17/11/2021
Data tancament oferta17/11/2021
LocalitzacióMontcada i Reixac
Ocupació9602 - Peons de la construcció d'edificis
Tasques específiquesEs cerca a un Peó de la construcció per tal de realitzar el condicionament de l'obra, per la instal·lació de l'ascensor, consistent en manipulació de ferros, tallar, pintar, soldar i col.locació d'aquest en l'obra.
Capacitats requeridesEs requereix a una persona treballadora, que li agradi el treball en equip i que tingui força física. * Salari de 1300 Euros bruts mensuals per 14 pagues anuals.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B
Importants
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 18/11/2021
Salari mensual 1300€
Horari De dill. a dij. de 7h a 18h i div. de 7h a 14h
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.