Personal de neteja per residència
Número d'oferta313723
Publicat - Modificat13/09/2021 - 17/09/2021
Data tancament oferta17/09/2021
LocalitzacióCasserres
Ocupació9210 - Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars: Netejadors d'institucions sanitàries
Tasques específiquesTasques polivalents de neteja, manteniment i desinfecció en general.
Capacitats requeridesExperiència mínima de 12 mesos com a netejador/a Viure a Casserres o a menys de 30' del centre de treball. Horari de dilluns a divendres de 7:45 a 14:15 i algun dissabte i/o diumenge a horaris varis. Disposar de vehicle propi. Incorporació immediata. Contracte de substitució maternitat Salari segons conveni. Experiència com a netejador/a.
Requisits
Obligatoris
Vehicle propi Sí
Molt importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informació d'interès
Data d’incorporació 20/09/2021
Horari De dilluns a divendres de 7:45 a 14:15
Esforç físicSí
Contracte
TipusInterinitat
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.