Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Auxiliar Administrativa per botiga especialitzada

Número d'oferta313176

Publicat - Modificat02/09/2021 - 19/10/2021

Data tancament oferta19/10/2021

LocalitzacióAlella

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesBotiga especialitzada d'instal·lacions, piscines, electricitat, tractament d'aigües i climatització necessita una persona per atenció presencial i telefònica als clients i tasques administratives. Data d'incorporació serà al Novembre però es farà una setmana de prova al setembre. Horari de dilluns a divendres de 10 a 13 h i de 16 a 19 h ( 6 hores diàries ) Sou segons conveni i s'ofereix un contracte indefinit.

Capacitats requeridesEs valorarà que la persona sigui estudiant en la modalitat en línia.

Requisits

Obligatoris

Llengua Castellà - Nivell Independent B2

Català - Nivell Independent B2

Molt importants

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Importants

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/11/2021

Horari De dilluns a divendres 10 A 13 i 16 a 19

Contracte

TipusTemps parcial: indefinit

DuradaIndefinit