- Ofertes de feina
- Auxiliar Administrativa per botiga especialitzada
Auxiliar Administrativa per botiga especialitzada
Número d'oferta313176
Publicat - Modificat02/09/2021 - 19/10/2021
Data tancament oferta19/10/2021
LocalitzacióAlella
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesBotiga especialitzada d'instal·lacions, piscines, electricitat, tractament d'aigües i climatització necessita una persona per atenció presencial i telefònica als clients i tasques administratives. Data d'incorporació serà al Novembre però es farà una setmana de prova al setembre. Horari de dilluns a divendres de 10 a 13 h i de 16 a 19 h ( 6 hores diàries ) Sou segons conveni i s'ofereix un contracte indefinit.
Capacitats requeridesEs valorarà que la persona sigui estudiant en la modalitat en línia.
Requisits
Obligatoris
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Català - Nivell Independent B2
Molt importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Importants
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/11/2021
Horari De dilluns a divendres 10 A 13 i 16 a 19
Contracte
TipusTemps parcial: indefinit
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació