Auxiliar administratiu/va
Número d'oferta308895
Publicat - Modificat31/05/2021 - 02/07/2021
Data tancament oferta02/07/2021
LocalitzacióVic
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesResponsable de la comptabilitat de l'entitat i en tasques auxiliar en les funcions administratives: Portar la comptabilitat general, Realitzar el control factures rebudes, classificació, codificació i arxiu, Control d'arxiu general, factures i albarans, Gestions amb entitats bancàries, Gestió de tresoreria, Control diari de caixa d'efectiu, Gestió de pagament a proveïdors, Subvencions (suport, tràmit, gestió, de subvencions...), Gestió diària del correu, Relació amb organismes públics, etc.
Capacitats requeridesFormació en comptabilitat Orientació a l'empresa client, usuaris/es Treball en equip Compromís Orientació a resultats Dinamisme/Constància Productivitat Responsabilitat Salari: 550¿/bruts per 14pagues
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 14/06/2021
Horari DLL a DV de 09.00H a 13.00H
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada parcial
Jornada 3Exclusivament matí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.