MOSSO MAGATZEM ( amb coneixements administratius i nocions anglès)
Número d'oferta308808
Publicat - Modificat28/05/2021 - 23/07/2021
Data tancament oferta23/07/2021
LocalitzacióCardedeu
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats administratius d'emmagatzematge i recepció
Tasques específiquesTasques administratives vàries: Control d'entrada i sortida de mercaderia, picking, control d'inventari, gestió i seguiment de les comandes, gestió indidències i control transportistes., enviament, gestió i planificació de documentació. OFIMÂTICA ( ERP ) i Atenció al client. CÀRREGA i DESCARREGA
Capacitats requeridesFormació en logística i Administració, logística i/o aprovisionament. Coneixements anglès i carnet de carretoner. Dinamisme
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Certificat de professionalitat Organització i gestió de magatzems
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Anglès - Nivell Bàsic A2
Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Nivell acadèmic FP I
Recomanables
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Carnets especials Conductor/a de Carretó Elevador
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/06/2021
Salari mensual 18000€
Horari 8-14 +15-17h
Contracte
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.