Administratiu/va departament RRHH
Número d'oferta307245
Publicat - Modificat30/04/2021 - 12/05/2021
Data tancament oferta12/05/2021
LocalitzacióBadia del Vallès
Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines
Tasques específiquesAdministratiu/va del Departament de RRHH Realització de nòmines Altes baixes SSSS Tràmits incapacitats temporasl Control calendaris laborasl Tranitació d'expedients Confecció i comunicació contractació Confecció model 111
Capacitats requeridesExperiència en el lloc de treball ofertat mínim 6 mesos Coneixements sistema RED, SLD i CONTRAT@
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Llengua Català - Nivell Experimentat C1 - Certificat Experimentat C1
Molt importants
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 12/05/2021
Horari Jornada completa matins
Contracte
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableNo
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.