NETEJADOR/A
Número d'oferta305966
Publicat - Modificat06/04/2021 - 12/04/2021
Data tancament oferta12/04/2021
LocalitzacióManresa
Ocupació9210 - Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars
Tasques específiquesNeteja i ordre de l'espai d'una botiga de llibres: ordre i neteja generals, control i comanda del material. comunicació amb la coordinador/a del servei.
Capacitats requeridesPersona derivada des de serveis socials (cal disposar del certificat de risc d'exlcusió social), amb permís de treball i residència. Alfabetització bàsica amb alguns dels idiomes locals. Es recomana discreció i orientació al client, el servei és a una botiga oberta al públic
Requisits
Molt importants
Nivell acadèmic ESO
Informació d'interès
Data d’incorporació 16/04/2021
Horari De dilluns a dissabte de 8 a 10'30h
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.