COMERCIAL TELEMÀRQUETING (TARDES)
Número d'oferta303228
Publicat - Modificat22/01/2021 - 29/06/2021
Data tancament oferta29/06/2021
LocalitzacióMataró
Ocupació5420 - Operadors de telemàrqueting
Tasques específiquesCOMERCIAL TELEMÀRQUETING (TARDES). Tasques: Tancar les operacions de venda via telèfon de serveis de buscador per internet/pàgines web a clientela d'àmbit nacional. APUNTA'T I ENVIA CURRÍCULUM INDICANT NÚMERO D'OFERTA 303228 A bt@ajmataro.cat
Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE Bona capacitat comunicativa. Coneixements: navegació i buscadors per internet. Castellà alt. Residència poblacions properes. VALORABLE: experiència concertant cites per equip comercial. Català. Contracte 6 ms + indefinit. Horari (18h/setmana): de dl a dj de 16 a 20 h + els dv de 9 a 11h (flexibles). Sou 590 eur bruts per 12 pagues + comissions.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/02/2021
Salari mensual 590€
Horari de dilluns a dijous de 16 a 20 h i dv de 9 a 11h
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada parcial
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.