Technical back office: responsable de pressupostos i gestió de projectes
Número d'oferta298888
Publicat - Modificat26/08/2020 - 06/11/2020
Data tancament oferta06/11/2020
LocalitzacióViladecans
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesRealització de pressupostos complexes amb Excel i el seu seguiment fins al tancament, Assistència al director comercial, organització de viatges i reunions, gestió d'agenda, Realització de comandes a proveïdors, seguiment de terminis d'entrega i negociació de preus, Atenció i seguiment de clients, consultes de preus, gestió de comandes, control dels projectes i terminis d'entrega.
Capacitats requeridesPersona extremadament organitzada, i capaç de gestionar el temps eficientment, polivalent, i capaç de treballar sota pressió, responsable i resolutiva, comunicativa, orientació al client i proactiva, Capaç d'establir relacions amb els clients i anticipar les seves necesitats
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Diplomatura / Enginyeria tècnica
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 07/09/2020
Salari mensual 1750€
Horari Dl a dj 9 a 14 i 15 a 18h, dv 9 a 15h
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusAltres
DuradaMés de 12 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.