Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Coordinació i gestió en general

Número d'oferta298418

Publicat - Modificat24/07/2020 - 21/08/2020

Data tancament oferta21/08/2020

LocalitzacióIgualada

Ocupació3613 - Assistents de direcció i administratius

Tasques específiquesTasques de Coordinació i gestió de l'entitat: comptabilitat, comercial, producció i comunicació. Experiència professional mínim 5 anys en sector privat i/o públic en llocs de treball relacionats amb les funcions a desenvolupar. Es valorarà experiència en posicions de direcció i gestió de projectes, així com l'experiència en associacions sense ànim de lucre. Títol de formació professional de grau superior o universitari. Flexibilitat horària i disponibilitat els caps de setmana. Residir a Igualada i proximitat. S'ofereix contracte parcial, amb possibilitat d'ampliació a jornada completa.

Capacitats requeridesResponsabilitat, motivació, compromís, iniciativa, capacitat de treball en equip, organització, planificació, comunicació, orientació a l'assoliment d'objectius. Capacitat d'adaptació i de treballar eficaçment en diferents situacions i persones. Habilitats directives, negociació, resolució de conflictes.

Requisits

Obligatoris

Permís de conduir B

Vehicle propi

Experiència en l'ocupació (mesos) 60

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Molt importants

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/09/2020

Horari a convenir

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Prorrogable