Farmacèutic/a
Número d'oferta297000
Publicat - Modificat16/06/2020 - 30/06/2020
Data tancament oferta30/06/2020
LocalitzacióLliçà d'Amunt
Ocupació2140 - Farmacèutics: Farmacèutics
Tasques específiquesDispensació farmacèutica i parafarmacèutica.
Capacitats requeridesJornada laboral de 34 hores setmanals: tardes de dilluns a divendres de 16.00 a 20.15 + 2 matins de 09.00 a 13.30 hores + 1 diumenge de 10.00 a 13.00 hores.
Tasques desenvolupar Rebre prescripcions de productes farmacèutics de metges i altres professionals de la salut, comprovar els historials farmacològics dels pacients i assegurar l'ús apropiat de les dosis i els mètodes d'administració òptims dels medicaments i comprovar la compatibilitat entre medicaments abans de la dispensació.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau
Titulació Grau - Ciències de la Salut - Farmàcia
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 19/07/2020
Salari mensual 1500€
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableNo
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.