SOLDADOR/A
Número d'oferta296815
Publicat - Modificat10/06/2020 - 21/10/2020
Data tancament oferta21/10/2020
LocalitzacióCastellar del Vallès
Ocupació7312 - Soldadors i oxitalladors
Tasques específiquesSOLDADOR/A. Les seves funcions principals seran: esmolar, tallar, soldar amb fil continu, tasques de taller. IMPRESCINDIBLE CONEIXEMENTS DE MIG MAG.
Capacitats requeridesLa persona haurà de tenir autonomia, flexibilitat, compromís, saber treballar en equip i saber gestionar l'estrès. MÍNIM 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA en l'ocupació. Interpretació de plànols. Possibilitat de fer hores extres remunerades. Sou 20.000-22.000 euros bruts/any
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Certificat d'estudis primaris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Molt importants
Categoria Oficial/a de 1a.
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/07/2020
Horari De dill. a div. de 7 -13.30h i 14.30h-18.00
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.