Esteticista per a empresa de Ripollet.
Número d'oferta288275
Publicat - Modificat02/10/2019 - 28/02/2020
Data tancament oferta28/02/2020
LocalitzacióRipollet
Ocupació5812 - Especialistes en tractaments d'estètica, benestar i similars
Tasques específiquesPersona amb experiència en tasques pròpies d'esteticista, amb experiència demostrable en cabina d'estètica : depilacions, manicures, pedicures, neteja de cutis, massatges facials i corporals, maquillatge.
Capacitats requeridesPersona amb formació d'estètica, amb capacitat per atendre el públic. Treballador-a autònom-a, amb possibilitat de continuïtat.
Requisits
Importants
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Informació d'interès
Data d’incorporació 14/10/2019
Horari Dimarts Divendres 9h-13h i 15:30h-20h Diss 9h 14h
Contracte
TipusMercantil
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.