Agent d'igualtat per a empresa alimentària
Número d'oferta286859
Publicat - Modificat03/09/2019 - 21/10/2019
Data tancament oferta21/10/2019
LocalitzacióGranollers
Ocupació2825 - Agents d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes: Agents d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes
Tasques específiquesAGENT D'IGUALTAT Implementar les mesures i avaluar la consecució de les mateixes, d'acord al Pla d'Igualtat d'oportunitats (2019-2023), coordinant les diferents àrees, departaments i organismes implicats en el seu desenvolupament. Dissenyar, impulsar i avaluar la incorporació progressiva de la perspectiva de gènere. Proposar noves mesures o accions positives, assessorar i cooperar per assolir el seu desenvolupament. Coordinar i organitzar la comissió d'igualtat. Donar suport i impulsar la participació de la plantilla per assolir els objectius del pla d'igualtat
Capacitats requeridesPersona organitzada, amb iniciativa, proactiva i resolutiva. Persona empàtica i amb capacitat d'orientació al client i les persones. Molt important formació i/o experiència prèvia en polítiques d'igualtat
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir A o B
Vehicle propi Sí
Molt importants
Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/10/2019
Horari Dilluns a dijous de 8 a 18 h. Divendres de 8-15 h
Atenció al públic Sí
Esforç físicNo
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.