Ajudant/a de cuina
Número d'oferta389128
Publicat - Modificat26/03/2026 - 22/04/2026
Data tancament oferta22/04/2026
LocalitzacióTorelló
Ocupació9310 - Ajudants de cuina
Tasques específiquesSuport al cuiner/a amb la preparació i producció dels menús dels residents. Parar taules pels residents i desparar-les. Complir protocols de qualitat. Neteja i ordre del menjador i la cuina.
Capacitats requeridesCapacitat de treballar en equip, organització i planificacio, gestió del temps. Valorable experiència en col·lectivitats.
Requisits
Obligatoris
Categoria Auxiliar
Llengua Català - Nivell Independent B2 - Certificat Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2 - Certificat Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/05/2026
Horari Setmana 1 festa dissa/diumenge.Set 2 festa dij/div
Atenció al públic Sí
Esforç físicSí
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableNo
Jornada
Jornada 1Indiferent
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.