Furry white cat sitting on a wall

Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte ciutadans
Contacte empreses

Tècnic/a d'atenció al client.

Número d'oferta385051

Publicat - Modificat15/12/2025 - 23/12/2025

LocalitzacióManresa

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAtendre i informar al públic sobre les activitats i serveis que ofereix la instal·lació. Formalització d'inscripcions, promocions, manteniment i baixes d' usuaris al programa de gestió. Atendre als abonats/des: queixes, suggeriments, informació sobre activitats, etc. Fer cobraments en efectiu així com el control de caixa diari amb registre d'incidències. Comunicació d'anomalies, deficiències o incidències a les instal·lacions o activitats, incloent situacions d'emergències (evacuació, confinament, etc). Altres tasques encomanades per la Direcció.

Capacitats requeridesContracte bonificat menors de 30 anys. Controls dels usuaris a les instal·lacions. Vetllar pel compliment de normatives d'ús, promoure un comportament cívic i activar els protocols de seguretat en cas que sigui necessari. Dinamisme, Empatia, Flexibilitat, Gestió d'objeccions, orientació al servei i Treball en equip Programari de disseny, Programari de vídeo i imatge, Programació web, Autocad .

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Català - Nivell Experimentat C1

Anglès - Nivell Bàsic A2

Informació d'interès

Data d’incorporació 02/02/2026

Salari mensual 1500€

Horari inclou matins, tardes i caps de setmana alterns.

Atenció al públic

Contracte

TipusIndefinit: bonificat

DuradaIndefinit

Prorrogable

Inscripció oberta