Personal de recepció amb anglès mig (Barcelona-Zona Franca)
Número d'oferta384276
Publicat - Modificat20/11/2025 - 21/11/2025
LocalitzacióBarcelona
Ocupació4412 - Recepcionistes (excepte d'hotels)
Tasques específiquesAtenció telefònica i utilització de la centraleta per recepcionar trucades i derivar-les. Taques amb l'ordinador i redacció de correus. Gestió administrativa bàsica de recepció amb plataforma de coordinació. SOU BRUT ANUAL: 10.030,20 euros en 12 pagues (Jornada de 22 hores i 30 minuts setmanals)
Capacitats requeridesAtenció presencial i telefònica. Ordre i puntualitat. Imprenscindible nivell d'anglès intermig per poder entendre i respondre trucades i missatges de correu en anglès
Requisits
Obligatoris
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Bàsic
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Anglès - Nivell Independent B2
Molt importants
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Llengua Català - Nivell Independent B1
Informació d'interès
Data d’incorporació 29/12/2025
Horari Dll a Dv de 14 a 18:30 hores
Contracte
TipusTemps parcial: indefinit
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.