Tècnic/a control de plagues
Número d'oferta384084
Publicat - Modificat14/11/2025 - 14/11/2025
LocalitzacióBarcelona
Ocupació7894 - Fumigadors i altres controladors de plagues i males herbes: Controladors de plagues
Tasques específiquesRealitzar tractaments de control de plagues en diverses instal·lacions, Avaluació, control, seguiment, aplicació de tractaments, registre dels treballs realitzats i compliment de la normativa.
Capacitats requeridesCompromís, iniciativa, comunicació, gestió situacions de'estrès i ordre. -Imprescindible CP Serveis Control Plagues Nivell 2. -Salari anual brut entre 22.000 i 25.000
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B
Formació professionalitzadora Serveis per al control de plagues
Informàtica Programari d'Ofimàtica -
Llengua Castellà
Català
Informació d'interès
Data d’incorporació 02/01/2025
Horari jornada completa, horari flexible
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.