Furry white cat sitting on a wall

Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte ciutadans
Contacte empreses

Personal tècnic helpdesk amb anglès

Número d'oferta383730

Publicat - Modificat06/11/2025 - 14/11/2025

LocalitzacióCastellbisbal

Ocupació3813 - Tècnics en xarxes informàtiques

Tasques específiquesAtenció i suport tècnic a l'usuari final. Resolució de les incidències i peticions relacionades amb hardware, software i xarxes. Registre i seguiment dels incidents i sol·licituds mitjançant l'eina de gestió de tiquets. Diagnòstic i resolució de problemes tècnics, o escalat a altres membres de l'equip quan sigui necessari. Redacció de documentació i procediments tècnics. Es valoraran coneixements de Paquet Office, sistemes operatius, programes, xarxes, impresores, xats corporatius, correu electrònic.

Capacitats requeridesExperiència mínima d'1 any en suport tècnic com a Helpdesk. Experiència tècnica en la resolució d'incidències de hardware, software, xarxes i en l'ús d'eines de gestió de tiquets. Anglès oral nivell B2. Disposar de carnet de conduir vigent i vehicle propi. S'ofereix un contracte indefinit de dilluns a divendres de 8.00 h a 17.00 h o de 9.00 h a 18.00 h Sou brut anual de 19.000 euros.

Requisits

Obligatoris

Permís de conduir B

Vehicle propi

Molt importants

Llengua Anglès - Nivell Independent B2

Recomanables

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Informàtica - Sistemes Microinformàtics i Xarxes

Informació d'interès

Data d’incorporació 24/11/2025

Horari De dilluns a divendres, jornada complerta

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Inscripció oberta