Personal administració d'obra (El Prat de Llobregat)
Número d'oferta382097
Publicat - Modificat01/10/2025 - 03/10/2025
LocalitzacióPrat de Llobregat
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesRedacció i seguiment de contractes i comandes d'obres. Control documental dels subcontratistes en matèria de prevenció de riscos laborals així com la documentació de maquinària. Control de personal d'obra, albarans i maquinària. Tramitació de factures de proveïdors. Col.laboració en tancaments d'obra. Comunicació telefònica amb proveïdors i resolució d'incidències SOU BRUT ANUAL: 25.000-27.000 euros en 14 pagues
Capacitats requeridesCapacitat de treball en equip. Coneixement de SAP. Experiència demostrable en el sector de la construcció. Formació minima de FP o CFGM/CFGS a l'àmbit administratiu.
Requisits
Obligatoris
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Nivell acadèmic FP I
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informació d'interès
Data d’incorporació 02/11/2025
Horari Dll a dj de 8:30 a 18 i dv de 8:30 a 14:30
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.