Cuiner/a per a col·lectivitats
Número d'oferta382000
Publicat - Modificat29/09/2025 - 30/09/2025
LocalitzacióVilalba Sasserra
Ocupació5110 - Cuiners assalariats
Tasques específiquesCuiner/a per a col·lectivitats. Horari: Setmana curta: dimarts, dijous i divendres de 07:15 a 14:00 i de 16:30 a 21:00 Setmana llarga: dilluns, dimecres dissabte i diumenge de 0715 a 14:00 i de 16:30 a 21:00 Salari: 1600 euros bruts mensuals x 14 pagues ( 22.400 anuals)
Capacitats requeridesExperiència en cuina per a col·lectivitats, residències, hospitals, escoles, etc.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 14/10/2025
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.