Furry white cat sitting on a wall

Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte ciutadans
Contacte empreses

Comercials immobiliaris/àries

Número d'oferta381899

Publicat - Modificat25/09/2025 - 03/10/2025

LocalitzacióGranollers

Ocupació3534 - Agents i administradors de la propietat immobiliària: Agents immobiliaris

Tasques específiquesEmpresa de serveis immobiliaris cerca comercials per: atendre les sol·licituds de la clientela interessada a comprar o llogar propietats. Programar i coordinar visites als immobles de la cartera existent. Prospecció activa de propietaris/àries amb interès en vendre o llogar els seus immobles. Primer contacte amb la persona compradora. Informar al/la client. Gestió de la pròpia agenda de visites. S'assignaran zones delimitades del Vallès Oriental. L'oficina base és a Granollers i també es pot treballar des de la de Llinars.

Capacitats requeridesPersones amb empatia i orientació al client, comunicació efectiva, organització i gestió del temps. Amb proactivitat, iniciativa i capacitat de treball en equip Maneig de programes interns de gestió immobiliària (CRM, bases de dades, programari propi de l'empresa). Vehicle propi (l'empresa paga el kilometratge). SBA: 17.647,92 euros (més comissions per venda).

Tasques desenvolupar Obtenir informacions sobre les propietats en venda o en lloguer i sobre les necessitats dels eventuals compradors o llogaters. Ensenyar les propietats en venda o en lloguer a eventuals compradors o llogaters i explicar-los les condicions de venda, lloguer o arrendament.

Requisits

Obligatoris

Permís de conduir B o A

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Molt importants

Nivell acadèmic ESO

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Informació d'interès

Data d’incorporació 13/10/2025

Horari De Dl a dv de 9 a 14h i de 16 a 19h

Atenció al públic

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Inscripció oberta