Ajudant de cuina
Número d'oferta381558
Publicat - Modificat18/09/2025 - 19/11/2025
LocalitzacióFranqueses del Vallès
Ocupació9310 - Ajudants de cuina
Tasques específiquesDonar suport a la cuina en l'elaboració de plats senzills. Migdies i dos sopars. INTERESSATS/ADES: enviar currículum a borsatreball@lesfranqueses.cat indicant número d'oferta 381558 i apuntar-se a l'oferta a través d'aquesta web.
Capacitats requeridesNecessari haver treballat anteriorment en l'hostaleria i saber com funciona una cuina de restaurant.
Requisits
Obligatoris
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Català - Nivell Bàsic A2
Informació d'interès
Data d’incorporació 27/10/2025
Horari 40 hores a la setmana
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.