Comptable (20h amb possibilitat de 40h)
Número d'oferta380773
Publicat - Modificat01/09/2025 - 02/10/2025
Data tancament oferta02/10/2025
LocalitzacióFranqueses del Vallès
Ocupació4111 - Empleats de comptabilitat
Tasques específiquesGestió comptable i facturació. Jornada inicial de 20 hores de 9 a 13h. Amb el temps es pot ampliar si així es vol, a les 40 hores. Salari segons conveni i amb la valoració de l'experiència del candidat. INTERESSATS/ADES: enviar currículum a borsatreball@lesfranqueses.cat indicant número d'oferta 380773 i apuntar-se a l'oferta a través d'aquesta web.
Capacitats requeridesEs valora experiència en comptabilitat fiscal o haver treballat a gestories. Mínim formació en Cicle superior o FPII.
Requisits
Obligatoris
Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió
Informació d'interès
Data d’incorporació 25/09/2025
Horari De 9 a 13h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.