Professor/a d'anglès
Número d'oferta379047
Publicat - Modificat03/07/2025 - 03/07/2025
LocalitzacióPuig-reig
Ocupació2322 - Professors d'ensenyament no reglat d'idiomes: Professors d'idiomes (classes particulars o acadèmies)
Tasques específiquesProfessor/a d'anglès Incorporació al setembre Tasques: Preparar les classes i fer-les, corregir deures si s'escau, posar exàmens i corregir-los, parlar amb pares en cas que sigui necessari i fer informes trimestrals en el cas dels nens. Contracte fixe-discontinu, jornada parcial d'entre 10-12h/setmanals. Horari: de dill a dijous de 16h a 19h Salari: 5.000 eur/anuals
Capacitats requeridesImprescindible tenir FCE o B2 d'Anglès.
Requisits
Obligatoris
Llengua Anglès - Nivell Independent B2 - Certificat Independent B2 - Llengua materna
Molt importants
Nivell acadèmic ESO
Recomanables
Titulació Diplomatura / Enginyeria Tècnica - Humanitats - Filologia Anglesa
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/09/2025
Contracte
TipusFix discontinu
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.