Repartidor/a de correspondència i notificacions administratives
Número d'oferta378873
Publicat - Modificat30/06/2025 - 30/06/2025
LocalitzacióVic
Ocupació4221 - Empleats de serveis de correus (excepte empleats de finestreta): Missatgers d'empreses de distribució privades
Tasques específiquesRepartiment de notificacions administratives i correspondència a domicili. Lliurar documents certificats, garantir la correcta entrega amb el comprovant. La feina es fa a peu seguint la ruta assignada.
Capacitats requeridesPersona activa, responsable, organitzada, amb bon tracte amb el client i amb capacitat de treball en equip. Es valorarà coneixement de Vic i rodalies.
Requisits
Obligatoris
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Bàsic
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2
Recomanables
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 14/07/2025
Salari mensual 666€
Horari Matins de 10h a 14h o tardes de 14:30h a 18:30h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada parcial
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.