AUX ADMINISTRATIU/VA PER A OBRADOR DE PA ( 20H/SET)
Número d'oferta378865
Publicat - Modificat30/06/2025 - 30/06/2025
LocalitzacióMataró
Ocupació4309 - Altres empleats administratius sense tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius sense tasques d'atenció al públic
Tasques específiquesSeguiment d' Albarans i factures rebudes. Arxivar documents. Realitzar les factures i fer el seguiment dels cobraments dels clients. Horari de Tardes de 14 a 18h.Si t'interessa: 1) APUNTA'T i 2) ENVIA CURRICULUM INDICANT NÚM. D'OFERTA 378865 a bt@ajmataro.cat
Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE: Experiència realitzant les tasques. Domini de pack office. Català i castellà parlat i escrit. Tenir vehicle pròpi ( pot ser patinet o bicicleta) per arribar a l'empresa.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Formació professionalitzadora Activitats de gestió administrativa
Informació d'interès
Data d’incorporació 07/07/2025
Salari mensual 662€
Horari Dl a Dv de 14h a 18h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.