Personal de magatzem-logística
Número d'oferta377609
Publicat - Modificat02/06/2025 - 06/06/2025
LocalitzacióMontornès del Vallès
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Magatzemers d'indústries
Tasques específiquesEMPRESA DEL SECTOR AUTOMOCIÓ. Assegurar una gestió eficaç de la recepció, emmagatzemament, preparació i expedició de mercaderies en el magatzem, garantint la correcta atenció al client i suport als diferents departaments de l'empresa. Gestionar l'entrada i sortida de mercaderies. Manipular, custodiar i ubicar el material de forma eficient i segura. Controlar el flux logístic i mantenir l'ordre en el magatzem.
Capacitats requeridesJornada habitual: de 8:30 a 13:30 i de 15:00 a 18:00 Horari d'estiu: de 8:00 a 14:00 Peso màxim de manipulació: 5 kg
Requisits
Obligatoris
Informàtica Informació i dades: Navegar, cercar i filtrar -dades, informació i contingut digital-. - Usuari Bàsic
Molt importants
Informàtica Programari de gestió - Usuari Bàsic
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/06/2025
Horari de 8:30 a 13:30 i de 15 a 18. A l'estiu de 8 a 14
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.