Comptabilitat i administració.
Número d'oferta377367
Publicat - Modificat27/05/2025 - 09/06/2025
LocalitzacióÒdena
Ocupació4111 - Empleats de comptabilitat
Tasques específiquesComptabilitat i administració. Tasques: Registrar factures de proveïdors i clients. Conciliació bancària. Comptabilitzar assentaments. Entrada i revisió dades entrades al RP (SAGE).
Capacitats requeridesEs requereix coneixements de comptabilitat. Coneixements d'informàtica, concretament experiència en utilització de programes de comptabilitat, preferiblement SAGE 200 Horari: matins o tardes entre les 08:30 i les 18:00. Preferiblement de l'Anoia o rodalies. Possibilitat de teletreball parcialment. Contracte temporal de 3 a 6 mesos.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informació d'interès
Data d’incorporació 30/06/2025
Horari matins o tardes entre les 08:30 i les 18:00.
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.