- Ofertes de feina
- Personal administratiu per a la gestió de cobraments
Personal administratiu per a la gestió de cobraments
Número d'oferta376344
Publicat - Modificat08/05/2025 - 09/05/2025
LocalitzacióCastellbisbal
Ocupació3522 - Agents de compres
Tasques específiquesPersonal administratiu per a la gestió de cobraments. S'encarregarà de gestionar les reclamacions de cobrament de factures pendents i de solucionar incidències i peticions de clients de la companyia, via telèfon i per correu electrònic.
Capacitats requeridesEs requereix de coneixements en castellà i francès. I es valoraran els coneixements d'anglès i italià. La feina es realitza en una oficina. Calen coneixements de l'Excel. S'ofereix un contracte indefinit (6mesos primers de prova). Horari de 8.00 h a 14.00 h Sou segons conveni
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Castellà
Francès
Recomanables
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Programari de Bases de dades - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 19/05/2025
Horari De dilluns a divendres de 8.00 h a 14.00 h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.