- Ofertes de feina
- OFERTA DE FEINA: CUINER/A AMB EXPERIÈNCIA A BERGA
OFERTA DE FEINA: CUINER/A AMB EXPERIÈNCIA A BERGA
Número d'oferta376194
Publicat - Modificat06/05/2025 - 06/05/2025
LocalitzacióBerga
Ocupació5110 - Cuiners assalariats
Tasques específiquesPreparar, cuinar i presentar plats d'alta qualitat segons les receptes establertes. Gestionar la preparación dels ingredients, assegurant-nos que siguin frescos i d'alta qualitat. Mantindre net i organitzada la zona de treball, respectant les normes d'higiene i sanitat. Col·laborar amb l¿equip de cuina per planificar el menú i coordinar les comandes. Supervisar o controlar la qualitat dels ingredients i els plats preparats. Col·laborar amb el personal de sala per garantizar un servei eficient i satisfer les necessitats dels comensals (100 persones).
Capacitats requeridesDisposar de 2-3 anys d'experiència. Disposar de vehicle propi. Jornada completa. Semana curta/ llarga. Horari: 7:30h a 15h i de 16:30h a 20h. Salari segons conveni (1550 euros bruts/mes per 14 pagues al any.
Requisits
Molt importants
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Hostaleria i Turisme - Serveis en Restauració
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Importants
Llengua Català - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 26/05/2025
Horari set curta i set llarga 7:30h -5h i 16:30h a 20h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent
Jornada 2Només jornada partida
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.