Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a les empreses

Recepcionista d'hotel

Número d'oferta376089

Publicat - Modificat05/05/2025 - 09/05/2025

LocalitzacióCalella

Ocupació4422 - Recepcionistes d'hotels: Recepcionistes d'hotels

Tasques específiquesRecepció d'hotel: atenció i assessorament al client, informació, resolució d'incidències, etc.

Capacitats requeridesPreocupació per l'ordre i la qualitat, treball en equip, orientació al client, empatia

Tasques desenvolupar Mantenir un inventari de les habitacions disponibles, les reserves i l'assignació d'habitacions. Registrar els clients que arriben a l'hotel, assignar habitacions, verificar el crèdit del client i lliurar les claus de l'habitació. Subministrar informació sobre els serveis de l'hotel i els serveis disponibles en la comunitat. Subministrar informació sobre la disponibilitat d'allotjament i realitzar la reserva d'habitacions. Respondre a les sol·licituds dels clients relacionades amb els serveis d'habitació i manteniment i les reclamacions. Contactar amb els serveis d'habitació i manteniment quan els clients informen d'un problema. Anotar i verificar els comptes dels clients, mitjançant ordinador o manualment, a fi de realitzar els càrrecs. Rebre i transmetre missatges en persona o mitjançant el telèfon o una centraleta. Revisar les factures dels clients que abandonen l'hotel i realitzar el cobrament.

Requisits

Obligatoris

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Molt importants

Nivell acadèmic BUP / Batxillerat superior

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/06/2025

Contracte

TipusTemporals bonificats

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos

Inscripció oberta