- Ofertes de feina
- Personal administratiu logístic
Personal administratiu logístic
Número d'oferta375742
Publicat - Modificat24/04/2025 - 25/04/2025
LocalitzacióCastellbisbal
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats de comandes de magatzems
Tasques específiquesOFICIAL ADMINISTRATIU LOGÍSTIC: Realitzar tasques com la facturació electrònica, actualització de la web, preparació de comandes, recepció de mercaderies, organització magatzem. Ús de la transpaleta.
Capacitats requeridesCal tenir domini informàtic de ERP, CRM i paquet office. Persona autònoma, compromesa, motivada per la feina i responsable. S'ofereix un contracte indefinit, amb horari de 8h a 14h (jornada reduída, i en un futur amb possibiltiat d'ampliar). Sou segons de 14.377,08 euros bruts anuals
Tasques desenvolupar Organitzar i controlar la recepció i l'expedició de mercaderies i portar els registres pertinents. Rebre, emmagatzemar i lliurar eines, peces de recanvi, recanvis i equips diversos, i portar els registres pertinents.
Requisits
Recomanables
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Branca C.Formatiu Grau Superior
Transport i Manteniment de Vehicles
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2
Carnets especials Conductor/a de Carretó Elevador
Informació d'interès
Data d’incorporació 05/05/2025
Horari De dilluns a divendres de mati, de 8.00h a 14.00h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.