- Ofertes de feina
- DIRECTOR/A DE LLEURE
DIRECTOR/A DE LLEURE
Número d'oferta375679
Publicat - Modificat23/04/2025 - 25/04/2025
LocalitzacióBegues
Ocupació3724 - Monitors d'activitats recreatives i d'entreteniment
Tasques específiquesDIRECTOR/A DE LLEURE: Coordinació i gestió del desenvolupament del Casal d'estiu. Tasques a desenvolupar.
Capacitats requeridesEs busca una persona proactiva, amb capacitat de treball en equip i actitud de lideratge, amb empatia, comunicació assertiva i efectiva i capacitat resolutiva.
Informació d'interès
Data d’incorporació 25/06/2025
Salari mensual 996€
Horari Dilluns a divendres de 9 a 15h
Contracte
TipusAltres
DuradaEntre 1 i 3 mesos
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.