- Ofertes de feina
- ADMINISTRATIU/VA DE RRHH
ADMINISTRATIU/VA DE RRHH
Número d'oferta374153
Publicat - Modificat18/03/2025 - 24/03/2025
LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda
Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines
Tasques específiquesPortar el seguiment i control del registre horari de tots els treballadors i treballadores del grup (140 persones). Realitzar gestions corresponents a la notificació d'accidents i baixes laborals amb les mútues de les empreses. Tramitar sinistres no laborals amb les assegurances corresponents. Coordinar, organitzar i donar seguiment amb els serveis de prevenció per garantir la realització dels reconeixements mèdics anuals de totes els treballadors i treballadores del grup. Realitzar la coordinació empresarial i actualització de la informació en sistemes de CAE d'altres empreses.
Capacitats requeridesImprescindible formació professional Administrativa. Experiencia mínima d'1 any en tasques similars. Jornada laboral complerta (40h/setmanals), de dilluns a dijous en horari partit entre les 8-9h i 17,15-18,15h. Divendres de 8h a 15h. Contracte laboral indefinit. Salari anual brut entre 22800-23500 euros.
Requisits
Obligatoris
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
o Administració
Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió
Llengua Català
Castellà
Informació d'interès
Data d’incorporació 31/03/2025
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.