- Ofertes de feina
- Administratiu/va de RRHH a mitja jornada
Administratiu/va de RRHH a mitja jornada
Número d'oferta374125
Publicat - Modificat18/03/2025 - 31/03/2025
LocalitzacióSanta Margarida i els Monjos
Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines: Empleats administratius de salaris i nòmines
Tasques específiquesGestionar els costos salarials de totes les persones treballadores en nòmina. Assegurar la correcció de les nòmines. Coordinar amb el gestor extern el procés d'elaboració i pagament de les nòmines en temps i forma. Càrrega d'aquestes a SuccessFactors. Preparar els informes rellevants per a l'equip directiu, entre altres, resums mensuals i anuals de nòmines. Gestió dels salaris variable i retribució flexible. Col·laborar en la preparació dels pressupostos anuals pel que fa als costos de personal. Resolució de dubtes.
Capacitats requeridesExperiència demostrable: 18 mesos en departament de RRHH o gestoria amb experiència en nòmines. Coneixements de legislació laboral. Coneixements desitjables: Nivell Avançat A3, SuccessFactors. Centre de treball: L'Arboç.
Tasques desenvolupar Portar registres d'assistència, permisos i hores extraordinàries dels empleats, amb la finalitat de calcular la remuneració i els drets a prestació, utilitzant sistemes manuals o informatitzats. Preparar i comprovar declaracions d'ingressos per als empleats, indicant els sous bruts i nets i deduccions com ara les corresponents a impostos, quotes sindicals, embargaments i plans d'assegurances i de pensions. Preparar els pagaments i les prestacions als empleats mitjançant xec o transferència electrònica. Revisar fitxes de control, gràfics de treball, càlcul de salaris i altra informació per detectar i conciliar discrepàncies en les nòmines. Verificar les dades d'assistència, hores treballades i ajustos de la remuneració, i anotar la informació en els registres designats a aquest efecte.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Permís de conduir A o B
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 18
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/04/2025
Horari Jornada parcial de matins
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada parcial
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.