Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a les empreses

1103 - Personal administració (dep. obrador / magatzem)

Número d'oferta374046

Publicat - Modificat14/03/2025 - 25/03/2025

LocalitzacióLliçà d'Amunt

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesÀrea Obrador: gestió administrativa de la unitat de negoci d'obrador i també serà el nexe entre altres departaments. Horari: dilluns a divendres amb horari intensiu de matí o partit, segons necessitats del departament Contracte: indefinit a 40h Salari: 18.000-20.000 euros anuals Àrea magatzem: s'encarregarà conjuntament amb l'equip de magatzem a tenir-ho tot controlat i registrat en les diferents plataformes i poder ajudar en qualsevol incidència. Horari: de dilluns a dissabte en horari de tarda de 13 a 19h aprox. Contracte: indefinit 30h Salari: 13.192.euros/b anuals

Capacitats requeridesCFGS Administració o similar.

Requisits

Obligatoris

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Molt importants

Branca C.Formatiu Grau Mitjà
o
Administració

Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió

Informació d'interès

Data d’incorporació 24/03/2025

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Prorrogable

Inscripció oberta