- Ofertes de feina
- 1103 - Personal administració (dep. obrador / magatzem)
1103 - Personal administració (dep. obrador / magatzem)
Número d'oferta374046
Publicat - Modificat14/03/2025 - 25/03/2025
LocalitzacióLliçà d'Amunt
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesÀrea Obrador: gestió administrativa de la unitat de negoci d'obrador i també serà el nexe entre altres departaments. Horari: dilluns a divendres amb horari intensiu de matí o partit, segons necessitats del departament Contracte: indefinit a 40h Salari: 18.000-20.000 euros anuals Àrea magatzem: s'encarregarà conjuntament amb l'equip de magatzem a tenir-ho tot controlat i registrat en les diferents plataformes i poder ajudar en qualsevol incidència. Horari: de dilluns a dissabte en horari de tarda de 13 a 19h aprox. Contracte: indefinit 30h Salari: 13.192.euros/b anuals
Capacitats requeridesCFGS Administració o similar.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Molt importants
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
o Administració
Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió
Informació d'interès
Data d’incorporació 24/03/2025
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.