Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a la ciutadania

ADMINISTRACIÓ DE NÒMINES I GESTIÓ LABORAL (Programa 30 Plus)

Número d'oferta373556

Publicat - Modificat04/03/2025 - 14/03/2025

LocalitzacióAlella

Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines: Empleats administratius de salaris i nòmines

Tasques específiquesAssessoria d'Alella cerca administratiu/va amb coneixements bàsics en laboral per a gestió del procés de nòmines de la cartera de clients. - Tramitació laboral (altes, baixes, contractes, etc.) - Ús d'eines de la Seguretat Social i INEM, Contract@, DELTA. - Elaboració de tràmits mensuals d'assegurances socials i CRA. - Gestió d'embargaments, al·legacions i altres tràmits amb organismes públics laborals. - Redacció de sancions, cartes d'acomiadament i comunicacions als treballadors.

Capacitats requeridesOferta vinculada al programa 30 PLUS. És imprescindible complir els següents requisits: 1) Més de 30 anys, inscrit/a com a demandant d'ocupació llarga durada (mínim 12 mesos en els últims 18); o 2) Més de 45 anys inscrit/a com a demandant d'ocupació. En els dos casos, cal tenir padró a Badalona, Alella, Tiana, Montgat o El Masnou.

Requisits

Recomanables

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/04/2025

Salari mensual 690€

Horari Dll-dv 9:30-13:30. 6 mesos,possiblitat continuïtat

Contracte

TipusTemps parcial: temporal

DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 3Exclusivament matí

Inscripció oberta