- Ofertes de feina
- CUINER/A 30 PLUS
CUINER/A 30 PLUS
Número d'oferta373057
Publicat - Modificat20/02/2025 - 25/02/2025
LocalitzacióVilanova i la Geltrú
Ocupació5110 - Cuiners assalariats
Tasques específiquesRestaurant de Vilanova i la Geltrú, precisa incorporar CUINER/A 30 PLUS, per fer els plats del restaurant, comandes i gestió dels menús. S'ofereix contracte indefinit jornada completa, jornada laboral de dimecres a diumenge i horari de 12h a 16h i 20h a 24h. Sou brut mensual 1.835 euros. Incorporació immediata. Aquesta oferta està vinculada al Programa 30 plus. Només poden accedir persones de 30 anys o més, en situació d'atur i de Vilanova i la Geltrú. Formació obligatòria vinculada al lloc de treball. IMET Agència de col·locació núm autorització 0900000041.
Capacitats requeridesImprescindible per 30 Plus, tenir 30 anys o més, en situació d'atur i residir a Vilanova i la Geltrú. Es necessiten persones majors de 45 anys i aturats de llarga durada. Es requereix disposar d'1 any d'experiència
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informació d'interès
Data d’incorporació 05/04/2025
Horari dc a dg - 12h a 16h i 20h a 24h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació