Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a les empreses

Empleat /da magatzem (atención al client i seguiment comandes) Programa 30 Plus

Número d'oferta370251

Publicat - Modificat17/12/2024 - 23/01/2025

Data tancament oferta23/01/2025

LocalitzacióCanet de Mar

Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats de comandes de magatzems

Tasques específiquesBusquem un perfil administratiu per atenció telefònica al client, gestionar comandes, consultes i incidències amb actitud resolutiva.Cal processar i verificar les comandes, informar del termini de lliurament.Identificar i solucionar incidències tècniques d'impressores i consumibles.Guiar als clients en procediments tècnics, com fer el reset i buscar solucions a internet. Assessorar en la compra de productes adequats, Registrar i fer el seguiment de les incidències, mantenint l'organització i els registres i coordinació amb tot l'equip. Alts coneixements en impresores,tintes i TIC

Capacitats requeridesREQUISITS: persona major de 45 anys o bé major de 30 anys aturada de llarga durada,resident al Maresme(excepte Alella,Malgrat,Masnou,Montgat, Palafolls,Santa Susana,Tiana,Tordera) Formació de mínim 20h no remunerades dins del prog 30plus. Si T'INTERESSA i COMPLEIXES els REQUISITS, APUNTA'T i ENVIA CV INDICANT NÚM.OFERTA 3702251 a martinezpa@canetdemar.cat

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Batxillerat

Vehicle propi

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Llengua Català

Castellà

Informació d'interès

Data d’incorporació 07/01/2025

Horari Horari partit 8 a 18 h i divendres 8 a 15 h

Atenció al públic

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Offer not active: we are not accepting more applications