Administratiu/va per departament de compres i magatzem
Número d'oferta369817
Publicat - Modificat04/12/2024 - 13/02/2025
Data tancament oferta13/02/2025
LocalitzacióSant Quirze del Vallès
Ocupació3522 - Agents de compres
Tasques específiquesAdministratiu/va per control de proveïdors/compres i control de magatzem. Haurà d'analitzar i decidir què cal comprar segons les necessitats i haurà de negociar preus. Estarà a càrrec del magatzem i supervisarà les empreses de transport, el cost i la gestió d'incidències. Horari de dilluns a dijous de 9 a 18 hores i divendres de 9 a 15 hores. (mitja hora per dinar. A l'empresa hi ha un menjador equipat). Contracte de tres mesos de prova + fix. Salari 23.000 euros bruts anuals.
Capacitats requeridesExperiència en compres mínima d'un any. Formació de gestió administrativa i logística. Es valoraran coneixements d'anglès de nivell mitjà.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Molt importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Recomanables
Llengua Anglès - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 17/01/2025
Horari dill a dijous de 9 a 18 i dv d 9 a 15h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.