- Ofertes de feina
- Personal per a gestió d'importacions amb anglès. Contracte indefinit
Personal per a gestió d'importacions amb anglès. Contracte indefinit
Número d'oferta369112
Publicat - Modificat19/11/2024 - 25/11/2024
LocalitzacióMoià
Ocupació3531 - Representants de duanes
Tasques específiquesTasques d'importació (principalment) i exportacions, confecció de pressupostos, Gestió i seguiment de comandes. Realització de comandes als proveïdors.
Capacitats requeridesImprescindible anglès nivell alt i valorable altres idiomes SOU BRUT APROXIMAT ANUAL/MES: A convenir
Tasques desenvolupar Tramitar la documentació duanera necessària per realitzar importacions o exportacions. Comprovar el compliment dels tràmits per obtenir permisos d'exportació o importació i altres formalitats.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Anglès - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 26/11/2024
Horari Dill. a Dij.de 8-14:30 15-17h i Divendres de 8-14h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació